Transport si retururi
1. Transport & livrare produse
Produsele comandate prin intermediul magazinului online pot fi expediate prin:
– intermediul curierului rapid FAN Curier (la cerere se pot expedia și colete prin intermediul altor curieri prezenți pe teritoriul României);
Termenul ferm de livrare va fi comunicat de către consultantul de vânzări doar după preluarea comenzii. Este important să nu uiți faptul că simpla adăugare a produselor în coș nu reprezintă comanda fermă. Termenul de livrare se calculează din momentul confirmării ferme a comenzii de către operatorul de vânzări (prin telefon sau e-mail). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul recepționării în contul SC MSpirit Design SRL a plății integrale.
2. Costul de transport
Costurile de transport percepute de firma noastră sunt următoarele:
– pentru comenzile care depășesc 3000 RON, transportul este suportat de MSpirit Design S.R.L. Pentru comenzile cu valoare mai mică, plata se face în funcție de greutatea coletului și de destinația acestuia.
Costul transportului este fix și valorează 25 Lei (TVA inclus). Acest cost este valabil pentru punctele de livrare din rețeaua Fan Curier. Localitățile care se află în afara ariei de acoperire Fan Curier, unde se vor percepe km suplimentari, la taxa fixă de transport mai este adăugat un cost suplimentar aferent numărului de km suplimentari. Acest cost va fi comunicat de consultantul de vânzare în momentul confirmării telefonice a comenzii.
3. Termenul de livrare
Termenul de livrare depinde în mod esențial de disponibilitatea fizică a produsului. Pentru produsele aflate pe stoc termenele de livrare afișate pe site sunt în timp real și nu trebuie confirmate cu consultantul de vânzări. Termenul de livrare pentru produsele din stoc este de 2-3 zile lucrătoare din momentul confirmării expedierii coletului, dacă se optează pentru livrarea prin curier.
Programul de livrări FAN Curier este de Luni până Vineri în intervalul 10:00 – 18:00, Sâmbătă în intervalul 09 – 14:00.
În cazul livrărilor de sâmbătă se percepe o taxă suplimentară de 6 lei (TVA inclus).
4. Manipulare și transport
Toate produsele sunt pregătite corespunzător în vederea menținerii integrității acestora pe durata transportului.
În cazurile în care nu vei fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și ne rezervăm dreptul de a anula comanda. Vei putea relansa comanda de pe site.
Dacă informațiile legate de facturare și livrare pe care ni le-ai furnizat se vor dovedi eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. Vom încerca să te contactăm, în limita timpului disponibil, pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. În cazul in care nu primim nici un semn din partea ta in 24 de ore, ne rezervăm dreptul de a anula comanda.
În cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, îți recomandăm să refuzi recepţia lor prin redactarea unui proces verbal constatator în prezența curierului şi să ne semnalezi acest incident în termen de o oră printr-un email la contact@trifoiulnorocos.ro sau la telefon. Orice reclamație ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerată nulă și nu va putea fi luată în considerare.
5. Condiții speciale de livrare
Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce întârzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. În momentul în care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cât de curând posibil despre situaţia expediției.
6. Modalități de plată acceptate
Ca și modalități de plată, acceptăm următoarele:
- Plata online cu cardul prin NETOPIA Payments
7. Returnarea produselor
Conform Ordonanței de Urgență Nr. 9/2016 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie să fie în exact aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire, etc. În cazul în care coletul primit este deteriorat (prezintă urme de lovituri sau șocuri) din timpul transportului, este nevoie să trimiteti poze doveditoare ale acestui fapt la adresa de mail contact@trifoiulnorocos.ro pentru constatare și luare la cunoștință în vederea actionării în consecință.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării SC MSpirit Design SRL de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
SC MSpirit Design SRL va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care SC MSpirit Design SRL nu s-a oferit să recupereze ea însăși produsul (se va lua data cea mai recentă).
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, “Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract” folosind una din variantele mai jos prezentate:
a) Forumularul de retragere – se va transmite numai prin e-mail (contact@trifoiulnorocos.ro) – produsele se pot returna după confirmarea din partea companiei.
b) orice altă declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract.
Date returnare:
Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) către:
Către: SC MSpirit Design SRL
Adresa: Str. Coriolan Caius Marcius 21, sect. 5, București
Telefon: 0727 386 308
E-mail: contact@trifoiulnorocos.ro
Este recomandat ca produsele să fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid. Plata transportului este suportată de client.
Produsele returnate prin curier NU se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar.
Pentru orice alte informații, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.